IMPORTANT !
Persoanele care doresc aplicarea apostilei pe acte oficiale administrative, vor transmite documentele și prin corespondență, cu îndeplinirea condițiilor prevăzute de art. 8 din Instrucțiunile MAI nr. 82/2010 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de eliberare a apostilei pentru actele oficiale administrative.
(Art. 8 „Solicitanţii pot depune documentele şi prin corespondenţă, dacă sunt îndeplinite următoarele condiţii: a) actul pentru care se solicită eliberarea apostilei este însoțit de documentele prevăzute la art. 6 şi 7; b) documentele sunt transmise printr-un serviciu de curierat rapid, cu confirmare de primire; c) contravaloarea cheltuielilor ocazionate de transmiterea actului şi a apostilei către solicitant sunt suportate de către acesta.)
Documentele prevăzute la art. 6 şi 7:
-
actul de identitate;
-
documente care atestă relația de soț/soție sau rudă până la gradul II, dacă aceasta nu rezultă din actul de identitate (pentru rude);
-
procură notarială, împuternicirea avocațială sau delegație, după caz.
Toate informațiile legate de activitatea de aplicare a apostilei pe actele oficiale administrative se găsesc pe pagina de internet a instituției hd.prefectura.mai.gov.ro, Secțiunea Activități, Subsecțiunea „Apostila”.
* * *
Programul Biroului apostilă din cadrul Instituției Prefectului Județul Hunedoara
Primire acte: Luni, Marți, Miercuri, Joi : 8,00 – 14,00; Vineri: 8,00 – 12,00
Eliberări acte apostilate: Luni, Marți, Miercuri, Joi : 10,00 – 16,00; Vineri: 10,00 – 14,00
Biroul apostilă din cadrul Instituției Prefectului Județul Hunedoaral este situat în Deva, B-dul 1 Decembrie 1918, nr.28 (camera nr.14, parter).